نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
لوازم یدکی لودر ولوو VOLVO
دفعات بازدید : 8989
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 8989
کیت واشر کامل گیربکس لودر ولوو VOLVO
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55406939
volvomarket.ir@gmail.com

کیت واشر کامل گیربکس لودر ولوو VOLVO

(VOLVO loader gearbox kit)

کیت کامل گیربکس لودر ولوو که به واشر کامل لودر ولوو نیز شناخته می شود شامل کلیه واشر ها، اورینگ ها، سیل ها و اجزای میانی برای تعمیر و سرویس گیربکس لودر ولوو VOLVO می باشد. واشر کامل گیربکس لودر ولوو بر روی سری های L90 , L90E, L90E در سری های L120, L120E, L120F عرضه می گردد. کیت و واشر کامل لودر ولوو در سری های قدیمی تر یعنی لودر ولوو BM برای سری های 4400 و 4500 نیز بصورت کامل هم در سری های OE و هم در سری های OEM در ولوو مارکت قابل عرضه می باشد.
واشر کامل لودر ولوو VOLVO با برند نورتک NORTEQ محصول کشور ترکیه عرضه می شود که در داخل باکس این کیت کامل گیربکس لودر ولوو از اورینگ و واشر های اصلی OE بصورت بسته بندی شده دقیق استفاده شده است. اجزای داخل باکس کیت کامل گیربکس لودر ولوو در هنگام سرویس و تعمیرات گیربکس پس از باز شدن حتی برای تعمیر یا تغییر دنده جات گیربکس بصورت کامل تعویض می گردند. گروه صنعتی ولوو مارکت ارائه دهنده کلیه لوازم یدکی لودر ولوو در سری های مختلف و نماینده فروش کیت و واشر کامل لودر ولوو VOLVO با برند نورتک در ایران است.

کیت واشر کامل گیربکس لودر ولوو VOLVO

مشخصات فنی واشر کامل اصلی گیربکس لودر ولوو با برند NORTEQ

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد در داخل باکس کیت واشر کامل لودر ولوو با برند NORTEQ از واشر های اصلی مورد استفاده بر روی لودر ولوو بصورت کارخانه ای استفاده شده است. متریال بکار گرفته شده در تولید اورینگ ها و واشر ها از پلیمر های خاص و سیل ها از الیاف ویژه ای تولید می شوند که مقاومت مناسبی در تماس با روغن داشته و عملکرد مناسبی در دماهای بالای گیربکس دارند. در واقع تفاوت اصلی در مشخصات فنی، طول عمر و عملکرد مفید اجزای کیت واشر کامل اصلی گیربکس لودر ولوو بصورت اصلی OE با نمونه های طرح چینی مقاومت حرارتی و مقاومت در تماس با روغن می باشد که قیمت بالاتر آن را توجیه می کند. از آنجایی که گیربکس لودر ولوو VOLVO دارای قیمت و حساسیت بالایی است همواره پیشنهاد می شود که برای سرویس و تعمیرات آن از کیت واشر کامل اصلی گیربکس با برند اصلی OE مانند نورتک استفاده نمایید. این کیت ها بصورت مجزا برای سری های مختلف از لودر ولوو L90 , L120 و ولوو بی ام BM VOLVO ارائه می شوند.

دیگر محصولات
سوپر شارژر لودر ولوو VOLVO
سوپر شارژر لودر ولوو VOLVO
کیت واشر سر سیلندر لودر ولوو VOLVO
کیت واشر سر سیلندر لودر ولوو VOLVO
دسته راهنمای لودر ولوو VOLO
دسته راهنمای لودر ولوو VOLO
دنده چرخ لودر ولوو VOLVO
دنده چرخ لودر ولوو VOLVO
لوازم جک اصلی لودر ولوو VOLVO
لوازم جک اصلی لودر ولوو VOLVO
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved