نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
لوازم یدکی لودر ولوو VOLVO
دفعات بازدید : 8988
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 8988
کیت واشر سر سیلندر لودر ولوو VOLVO
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55406939
volvomarket.ir@gmail.com

کیت واشر سر سیلندر لودر ولوو VOLVO

(VOLVO loader cylinder kit)

ولوو مارکت وارد کننده کیت کامل واشر سر سیلندر لودر ولوو VOLVO برای انواع لودر های سری L90 , L90E, L90F و سری های مدرن تر مانند L120, L120E , L120F در ایران است. واشر سیلندر موتور های دیزلی لودر ولوو بی ام BM که سری های قدیمی تر از این برند در ایران هستند نیز برای موتور های لودر ولوو 4400 و 4500 در ایج مجموعه عرضه می گردد.
کیت کامل واشر سر سیلندر لودر ولوو VOLVO شامل ماشر اصلی، انواع رینگ ها و اورینگ ها برای سرویس کامل سیلندر لودر می باشد. تعویض واشر سر سیلندر لودر ولوو به دلایل مختلف از جمله استحلاک بالا بر اثر عملکرد در طولانی مدت، سوختن واشر سر سیلندر به دلیل عدم عملکرد مناسب سیستم خنک کاری، تجمع و جذب آلاینده ها در قسمت سر سیلندر لودر ولوو به سبب عدم عملکرد صحیح فیلتر ها و ... صورت می پذیرد. واشر کامل سر سیلندر لودر ولوو VOLVO در این مجموعه با برند نورتک NORTEQ ترکیه همراه با ضمانت عرضه می شود. استعلام قیمت و مشاوره رایگان خرید واشر سر سیلندر لودر ولوو در سری های L90 , L120 , VOLVO BM 4400 , 4500 بصورت رایگان در این مجموعه صورت می پذیرد.

کیت واشر سر سیلندر لودر ولوو VOLVO

کیفیت و طول عمر واشر سر سیلندر لودر ولوو با برند NORTEQ

واشر سر سیلندر لودر ولوو به سبب دمای بالای عملکرد موتور و ورود آلاینده ها از طریق سوخت و هوا به داخل موتور در بلند مدت دچار فرسایش شده و نیاز به تعویض پیدا می کند. استفاده از واشر سر سیلندر بصورت اصلی OE بر روی موتور دیزلی لودر ولوو VOLVO به بهبود فرایند احتراق، افزایش گشتاور خروجی از موتور و جلوگیری از ایجاد آلاینده های محیطی کمک قابل توجهی می کند.
واشر سر سیلندر لودر ولوو VOLVO با برند نورتک NORTEQ در واقع یک برند OEM با کیفیت بسیار بالا، دوام و طول عمر مناسب برای دستگاه شما بوده که با بالاترین استاندارد های کیفی اتحادیه اروپا تولید شده و در قیاس با برند های متفرقه چینی موجود در بازار طول عمر بسیار مناسب تری دارد.
انتخاب متریال مناسب و گران قیمت در کنار بکارگیری ماشین آلات مدرن صنعتی که حداقل تلرانس ابعادی را در پی دارند دلیل اصلی کیفیت بالای واشر سر سیلندر لودر ولوو VOLVO با برند NORTEQ می باشد. تست کیفیت این محصول بسیاری از تعمیرکاران لودر های ولوو را بر این داشته که واشر سر سیلندر برند نورتک NORTEQ را بعنوان پیشنهاد اصلی به خریداران برای تعمیر و سرویس موتور های لودر ولوو VOLVO ترقیب نمایند.

دیگر محصولات
سوپر شارژر لودر ولوو VOLVO
سوپر شارژر لودر ولوو VOLVO
دنده چرخ لودر ولوو VOLVO
دنده چرخ لودر ولوو VOLVO
لوازم جک اصلی لودر ولوو VOLVO
لوازم جک اصلی لودر ولوو VOLVO
کیت واشر کامل گیربکس لودر ولوو VOLVO
کیت واشر کامل گیربکس لودر ولوو VOLVO
دسته راهنمای لودر ولوو VOLO
دسته راهنمای لودر ولوو VOLO
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved