نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
لوازم یدکی لودر ولوو VOLVO
دفعات بازدید : 11082
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 11082
دنده چرخ لودر ولوو VOLVO
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55406939
volvomarket.ir@gmail.com

دنده چرخ لودر ولوو VOLVO

(VOLVO loader wheel gear)

ولوو مارکت وارد کننده انواع دنده جات چرخ لودر ولوو VOLVO برای انواع لودر های L90 , L90 E , L90 F و سری های مدرن تر مانند L120, L120E, L120F در ایران می باشد. لوازم چرخ و دنده چرخ لودر ولوو برای ماشین های سری های قدیمی تر مانند لودر ولوو بی ام BM در سری های 4400 و 4500 نیز در این مجموعه عرضه می شوند.
دنده چرخ لودر ولوو، دنده گیربکس و گاردان لودر ولوو VOLVO با برند بومکس BUMEKS ترکیه قابل عرضه می باشند که دارای مقاومت سایشی بسیار بالا و قابلیت عملکرد در شرایط سخت کاری لودر ولوو می باشد. اشکال مختلفی از دنده چرخ لودر ولوو بصورت دنده داخلی، دنده خارجی، دنده های حلزونی و کرمی بر حسب نوع و مدل لودر و ماشین های راهسازی عرضه می شوند. دنده جات چرخ لودر ولوو بصورت OE یعنی اصلی ولوو VOLVO نیز در ولوو مارکت قابل عرضه می باشند اما به سبب استاندارد های کیفی بسیار بالا و قیمت پایین تر دنده جات چرخ و گیربکس بومکس برای لودر ولوو پیشنهاد به استفاده از آنها می باشد.

دنده چرخ لودر ولوو VOLVO

آلیاژ های فولادی در تولید دنده جات چرخ لودر ولوو با برند بومکس BUMEKS

مهمترین فاکتور های کیفی در عملکرد دنده چرخ لودر ولوو ولوو سختی سطحی و تنسایل می باشند. سختی سطحی دنده چرخ لودر ولوو به معنای مقاومت در برابر تنش های شدید سایشی در تماس با دنده های دیگر و تنسایل دنده چرخ لودر ولوو به مفهوم قابلیت تحمل وزن بالا می باشد.
آلیاژ فولادی بکار رفته در تولید دنده چرخ لودر ولوو VOLVO با برند بومکس BUMEKS در واقع آلیاژی خاص می باشد که علاوه بر داشتن متریال خاص فرایند های خاص سخت کاری را نیز طی می کند. در واقع آلیاژ فولاد متشکل از درصد بالایی کربن بصورت مخلوط با حداقل 97% آهن می باشد. تفاوت در قابلیت های سایشی و طول عمر مفید دنده چرخ لودر ولوو با برند بومکس اولا به سبب استاندارد های بسیار بالای تولید که حداقل تلرانس ابعادی را در پی دارند بوده و ثانیا فرایند هایی خاص بصورت حرارتی که به سختی نهایی دنده ها می انجامند.
از آنجایی که دنده جات چرخ لودر ولوو VOLVO تحت شدید ترین تنش ها اهم از تنش های سایشی در تماس با دیگر دنده ها و تنش های فشاری ناشی از وزن بالای دستگاه هستند پیشنها ولوو مارکت به استفاده و خرید دنده چرخ لودر ولوو یا بصورت OE که توسط کمپانی مادر بر روی لودر اتصال پیدا می کند و یا بصورت OEM با برند های شناخته شده اس مانند بومکس ترکیه می باشد.
دنده گیربکس، گاردان و چرخ لودر ولوو VOLVO با برند BUMEKS در حال حاضر در بیش از 53 کشور دنیا در حال استفاده می باشد و این شرکت بصورت تخصصی به تولید دنده جات برای ماشین آلات معدنی و راهسازی می پردازد.

دیگر محصولات
لوازم جک اصلی لودر ولوو VOLVO
لوازم جک اصلی لودر ولوو VOLVO
سوپر شارژر لودر ولوو VOLVO
سوپر شارژر لودر ولوو VOLVO
کیت واشر کامل گیربکس لودر ولوو VOLVO
کیت واشر کامل گیربکس لودر ولوو VOLVO
کیت واشر سر سیلندر لودر ولوو VOLVO
کیت واشر سر سیلندر لودر ولوو VOLVO
دسته راهنمای لودر ولوو VOLO
دسته راهنمای لودر ولوو VOLO
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved