نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سیم بکسل برادران امیر
دفعات بازدید : 26763
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 26763
قلاب دینام نری 1.6 تن
,واردکننده,,,
مرکزی تهران
021-55406871
Denaboxel
iwasbadangel@gmail.com

قلاب دینام نری 1.6 تن

(1.6 tonne eye bolt)

قلاب دینام نری در واقع نوعی پیچ دارای چشمی می باشد که به روش فورج گرم تولید شده و سپس از طریق حدیده های صنعتی دنده می شود. قلاب دینام در سایز های M3 الی M30 میلیمتر تولید شده که با افزایش سایز قابلیت های وزنی آن نیز بالا می رود. قلاب دینام 1.6 تن در گرید فولادی تولید می شود. از قلاب دینام همراه با اسلینگ های زنجیری و سیم بکسلی به منظور لیفتینگ انواع دینام صنعتی، گیربکس های صنعتی، ژنراتور ها و مولو های برق، الکتروموتور ها، الکتروپمپ ها و در کل تجهیزات صنعتی با وزن زیاد استفاده می شود.
قلاب دینام نری دارای یک زائده پیچ مانند رزوه شده و قلاب دینام مادگی دارای یک سوراخ رزوه شده به شکل مهره می باشد. تجهیزات سنگین صنعتی مانند دینام ها و ژنراتور ها در طراحی و تولید به منظور حمل و نقل پیش بینی هایی را در نظر می گیرند که بسته به طراحی یا سوراخ های رزوه شده سطحی به منظور اتصال قلاب دینام نری و یا برامدگی های پیچی شکل سطحی برای اتصال با قلاب دینام مادگی در لیفتینگ هستند. در اغلب موارد در لیفتینگ یک ماشین صنعتی سنگین از 4 قلاب دینام بصورت اسلینگ های چهار شاخه استفاده می شود. اتصال قلاب دینام هم بر روی اسلینگ های زنجیری و هم بر روی اسلینگ های سیم بکسلی میسر می باشد اما در اغلب موارد در لیفتینگ با جرثقیل از اسلینگ زنجیری استفاده می شود.
مزیت کاربری اسلینگ زنجیری در لیفتینگ ماشین با قلاب دینام قابلیت کاربری یک قلاب دانه گیر زنجیر در وسط اتصال می باشد. این قلاب قابلیت تغییر طول زنجیر را فراهم کرده و این امر به قرار گیری افقی بار پس از اتصال چهار عدد قلاب دینام در انتهای 4 رشته زنجیر می انجامد که تعادل بهتری را پدید می آورد.
قلاب دینام نری و مادگی هم در گرید های فولادی و هم در گرید های استنلس استیل مورد استفاده قرار می گیرند. گرید های فولادی قلاب دینام که کاربری گسترده تری در فرایند لیفتینتگ بار دارند از فولاد در گرید G80 تولید می شوند که دارای تسنیال کششی 550 نیوتن بر میلیمتر مربع است. در واقع این قلاب دینام به ازای هر میلیمتر از سطح مقطع بخش پیچی شکل خود قابلیت تحمل بار 55 کیلوگرم را در مرحله شکست دارد. تکرار می کنیم که تنسایل قطعات فولادی نه در ناحیه امن بلکه زمانی سنجیده می شود که قطعه در مرحله شکست کامل بوده و با تغییر طول دائمی روبرو شده است.
قلاب دینام نری هم با پایه کوتاه و هم با پایه بلند تولید می

قلاب دینام نری 1.6 تن
دیگر محصولات
سیم گیر غورباقه گیر
سیم گیر غورباقه گیر
بشکه گیر زنجیری 2 و 4 رشته
بشکه گیر زنجیری 2 و 4 رشته
اتصالات لیفتینگ
اتصالات لیفتینگ
رابط زنجیر فولادی سایز 10
رابط زنجیر فولادی سایز 10
زنجیر لنگر کشتی
زنجیر لنگر کشتی
جکلوی جغجغه ای
جکلوی جغجغه ای
قلاب دانه گیر اسلینگ زنجیری
قلاب دانه گیر اسلینگ زنجیری
زنجیر خشکه اسلینگ گرید G80
زنجیر خشکه اسلینگ گرید G80
زنجیر خشکه جرثقیل G80 گالوانیزه
زنجیر خشکه جرثقیل G80 گالوانیزه
مهارکش فولادی دو سر قلاب
مهارکش فولادی دو سر قلاب
بازگشت به زنجیر و اتصالات اسلینگ بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید انواع بشکه گیر
نانوتجارت بشکه گیر زنجیری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved